martes, 25 de mayo de 2010

Image and video hosting by TinyPic
I'm realy happy today because when i arrived home from a long study day i found the three "wall birds" i ordered last week! I know some of you may find stupid spendind money in this stuff, but the truth is i love decorative objects, and lately i've been so obsessed about birds and raindears, while designing my collection, that i couldn't resist the temptation of buying these when i saw them onn Urban Outfitter's page.
The other thing you see, is not that i suddenly become crazy, (which sometimes i am), it is another pattern i developed. I don't know if i'll use it or not, but i'd love to know what you think about it!

Anyway, i also want to talk you about the course i'm taking, because i think i've never mentioned it before. My teachers are the designers of La Casita de Wendy, and i couldn't feel happier with them and the course. Here i i leave you some photos, taken by Rita Jardón, (the last three), who's blog you should also check, from our last class with Ana - Diarte, a knit professional! Some day soon, i'll be posting something about all my course partners!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

9 comentarios:

  1. Qué peligro tiene Urban Outfitters y es que siempre hay algo bonito que comprar... me gustan mucho tus pájaros aunque no los veamos volar porque seguro que lo hacen en sueños...

    ResponderEliminar
  2. ese estampado es precioso. aún más al natural, la verdad. los pájaros son muy chulos también. y gracias por nombrarme, Laura! aunque hay que aclarar que mis fotos son sólo las chiquitillas y que ahí echo en falta una que yo me sé!! jaja

    ResponderEliminar
  3. Pues ahora mismo estoy haciendo un curso de diseño con los diseñadores de La Casita de Wendy! Áltamente recomendable!!!!

    ResponderEliminar
  4. que guay :)
    te he dedicado una pequeña entrada.. no habia subido nada d ese dia y me encantaron los resultados asiq.. ese dia fuimos unas pequeññas brujas buenas de cuento

    ResponderEliminar
  5. petit Miércoles...lo he visto y me ha hecho mucha ilusión... Belle & Sebatian...SONIC YOUTH!!! ohhh

    ResponderEliminar
  6. Que bonito post!! y tus estampados cada vez me gustan más!!!

    ResponderEliminar
  7. Qué bien que te gusten!! a ver si al final sale algo bonito y sobre todo consigo expresar lo que yo quiero, q a veces es complicadísimo plasmar las ideas que tienes en la cabeza... Mañana nos vemos!

    ResponderEliminar
  8. me encantaaaaaaa!!!!=) yo me lo pondriaa...

    ResponderEliminar